Vacature | Manager bedrijfsvoering / PO&O / Kindplanning - Royal Kids Home

Verantwoordelijk voor beleid en uitvoering op de harde en zachte kant

  • 36 uur
  • Capelle aan den IJssel

Kom jij een ander licht op deze organisatie schijnen?

Royal Kids Home (RKH) biedt een compleet aanbod van kwalitatief hoogwaardige Kinderopvang, Peuterspeelgroepen en Buitenschoolse opvang. Het pedagogisch beleid (zie de site van RKH voor het volledige document) en de werkplannen per locatie zijn de basis waarmee de pedagogische medewerkers dagelijks aan de slag gaan. RKH beschikt over 14 locaties in Capelle aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel en de Krimpenerwaard. Bijzonder is dat alle locaties in IKC-vorm samenwerken met scholen voor basisonderwijs,

Er werken ca 240 mensen bij de organisatie. De structuur is eenvoudig en doeltreffend: naast de locatiemanagers werken twee teamleiders die o.m. namens de locatiemanagers het overleg met de ondersteunende diensten en de directeur/bestuurder voeren. De locatiemanagers zijn verantwoordelijk voor de locaties, de pedagogische beleidsmedewerkers (aangestuurd door de manager kwaliteit) werken voor specifieke locaties. Verder is er een P-adviseur, een team planning en een kleine afdeling financiën & administratie. Deze disciplines worden aangestuurd door de nieuw aan te stellen manager.

 

De functie

Voor Royal Kids Home zoeken wij een betrokken manager die verantwoordelijk zal zijn voor de drie genoemde disciplines: PO&O, financiën en kindplanning. In deze functie geef je richting aan het PO&O beleid en de uitvoering daarvan, zodat de visie van RKH gerealiseerd wordt. Verder ben je verantwoordelijk voor de inrichting en output van de afdeling F&A. Tevens geef je leiding aan het (zelfstandig werkende) team kindplanning. Samen met de directeur/bestuurder (die door jouw komst wordt ontlast en meer tijd gaat krijgen voor het besturen van de organisatie) en de manager kwaliteit, vorm je de backbone van de organisatie. Je rapporteert aan de directeur/bestuurder en bent tevens zijn plaatsvervanger bij zijn afwezigheid.

  • Je ontwikkelt plannen voor een duurzaam personeelsbeleid. Daarbij is er veel aandacht voor het werven en behouden van medewerkers die qua profiel en competenties passen bij het gedachtengoed en de doelstellingen van RKH.
  • Je zorgt ervoor dat het Planningsteam op een adequate wijze een optimale planning kan realiseren. Een optimale bezetting, maar ook met aandacht voor de wensen van de kinderen en medewerkers.
  • Je bent verantwoordelijk voor een juiste (financiële) administratie die voldoet aan de eisen die de wet- en regelgeving en het maatschappelijk verkeer daaraan stellen. Je stelt begrotingen en verslaglegging op, bewaakt de procedures en signaleert afwijkingen. Je werkt toe naar een systeem waarin de budgetverantwoordelijkheid zo laag mogelijk in de organisatie wordt gelegd.

Welk DNA is er nodig?

We zijn op zoek naar iemand met ruime ervaring met PO&O en met bedrijfsvoering. Bij voorkeur heb je ervaring opgedaan in de Kinderopvang. Breng je daarnaast ook leidinggevende ervaring mee of ben je klaar om die stap te zetten dan komen we graag met je in contact. Verder is het volgende op jou van toepassing:

  • HBO – HBO+ niveau
  • Deskundig op HR-onderwerpen en teamontwikkeling
  • Deskundig op Financiën en Administratie; kennis van wet- en regelgeving
  • Gevoel voor de zorg voor het kind, het centrale thema binnen RKH
  • Planmatig, met visie op de toekomst van de domeinen die onder je hoede vallen
  • Begrijpt het belang van planning en de impact van een goed werkend planningsteam en -systeem
  • In staat om goede begrotingen en stuurinformatie te genereren en deze eenvoudig te presenteren en uit te leggen aan de verschillende niveaus
  • Je weet je visie op HR om te zetten in een implementatie strategie en in daden: een heldere structuur op alle belangrijke onderwerpen
  • Creatief en onderscheidend
  • Denker met executiekracht en aandacht voor borging
  • RKH vindt het belangrijk dat je de missie en visie van Royal Kids Home onderschrijft, je herkent je in de christelijke identiteit van de organisatie en leeft en werkt vanuit deze overtuiging

 

Wat biedt Royal Kids Home?

Een uitdagende rol en een aantrekkelijke opdracht, binnen een ambitieuze en groeiende organisatie met een duidelijk eigen profiel. Een organisatie die bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen. Voor een manager met de nodige vlieguren, maar die zich ook wil en kan ontwikkelen!

  • Het betreft een functie voor 36 uur.
  • Salaris overeenkomstig de zwaarte van de functie.
  • Eindejaarsuitkering van 4% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar.
  • Laptop en mobiele telefoon
  • 4 x 9 u is mogelijk

 

Procedure

De zoektocht naar de juiste kandidaat voor deze functie wordt begeleid door Rob Maréchal en Sjef van Zwieteren van Bureau Baken. We zien je reactie graag z.s.m. tegemoet.

De selectiegesprekken bij Bureau Baken worden in augustus gepland. De gesprekken bij het RKH zullen naar verwachting in september plaatsvinden.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met:

 

Solliciteren

Helaas, deze vacature/opdracht is al ingevuld of wij hebben een kandidaat gevonden. Bekijk via de button hieronder de openstaande vacatures/opdrachten!

openstaande vacatures/opdrachten

Recruiter

De recruiter voor deze rol is Rob Maréchal. Stuur hem gerust een appje of een mail met vragen over deze vacature.